ביטוח חבות מעבידים – למה זה כל כך חשוב לעסק שלכם?

בתור מנהלים של עסק עם עובדים רבים אתם בוודאי כבר מבינים שהאחריות שלכם לא מסתכמת רק בתשלום משכורות לעובדים. העניין שלא כל בעלי העסקים והחברות מבינים, זה שהם אחראים גם לבריאות של העובדים. כלומר, אם לעובד יקרה משהו במסגרת העבודה אצלכם ואם לא יהיה לכם ביטוח חבות מעבידים, אתם תמצאו את עצמכם מתמודדים עם תביעה שעלולה להיות בהיקף מסחרר. במילים אחרות: ביטוח חבות מעבידים הינו ביטוח שנותנת פיצוי במקרה של פציעות עובדים וגם במקרים של מחלות מקצוע. יש לכך חשיבות מאוד גדולה כי זו הדרך היחידה שבעזרתה תוכלו להיות בטוחים שאם משהו כזה חלילה יקרה, לא אתם בעצמכם תצטרכו לשלם את הפיצוי לעובדים.

אל תסתפקו בפוליסה הכי פשוטה שיש

בעידן המודרני שבו אנחנו חיים עוד ועוד בעלי עסקים וחברות בוחרים בשלבים שונים של חיי העסק לשלוח את העובדים שלהם לחו"ל. זו יכולה להיות שליחות של כמה ימים בלבד אך זו גם יכולה להיות שליחות של שבועות ארוכים. מה באמת עושים אם העובד המצטיין שלנו עובר תאונה במסגרת השליחות שלו בחו"ל? הוא הרי יחזור לארץ וירצה לקבל פיצויים על העוול שנגרם לו. לכן חשוב שתדעו: כאשר מדברים על ביטוח חבות מעבידים לא מדברים רק על הביטוח הבסיסי, אלא גם על האפשרות להרחיב אותו.

אין ויכוח על כך שככל שהביטוח שתעשו יהיה מורחב יותר כך הוא גם יהיה יותר יקר, אך מצד שני, כך גם תוכלו להיות רגועים ובטוחים יותר. לקחת סיכונים בנושא הזה זה הדבר האחרון שתרצו לעשות ולכן, אם יש לכם אפשרות להרחיב את פוליסת הביטוח, אל תהססו.

איפה באמת כדאי לכם להיות מבוטחים?

בין אם אתם בוחרים לעשות ביטוח חבות מעבידים בסיסי ובין אם אתם מעדיפים לעשות את הביטוח הכי מקיף שאתם יכולים, כדאי יהיה לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. לא בכל מקום תקבלו את הכיסוי הכי נרחב שיש ובהחלט שווה לבדוק את העניין הזה לעומק. בסופו של דבר, כאשר עושים ביטוח כזה הרעיון הוא לא להשתמש בו ולקבל את השירות הכי טוב שאפשר ברגע האמת. לכן יש משמעות לבחירת חברת הביטוח שאליה אתם פונים ובהחלט כדאי לעשות מראש את כל הבירורים שצריך. נסו לקרוא חוות דעת אודות כמה חברות ביטוח שנראות לכם טובות וכך תגדילו את הסיכוי לבחור בחברה אמינה וטובה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף