ביטוח מבנה – כל השאלות וכל התשובות

אם לאחרונה יצא לכם לדבר עם מכרים שקנו דירות או בתים פרטיים ושמעתם מכולם שיש להם ביטוח מבנה, ברור מדוע גם אתם חושבים על האפשרות הזאת. האמת היא, שמחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל לא משאירים מקום לספק: כולנו זקוקים לביטוח. זה באמת נראה לכם הגיוני להמשיך לשלם משכנתא על נכס שנהרס, ניזוק או נשרף? התשובה היא לא ולכן, כדי להבטיח שלא תמצאו את עצמכם במצב הזה, אתם חייבים לעשות ביטוח מבנה, ויפה שעה אחת קודם. יש לכם שאלות? מחפשים תשובות? עיינו במאמר שהכנו עבורכם.

  • האם הביטוח כולל גם את תכולת המבנה? התשובה היא חד משמעית כן. אתם לא עושים ביטוח רק לקירות הבניין או הדירה, אלא גם לכל התכולה שיש בפנים. זה לא משנה אם יש לכם יצירות אומנות יקרות-ערך בבית או שיש לכם בסך הכול כמה טלפונים ומחשבים, כי בכל מקרה במסגרת הביטוח נכללת גם תכולת המבנה.
  • האם יש הרחבות נוספות שאפשר לעשות לביטוח? גם כאן התשובה היא בהחלט כן והאמת היא, שכדאי לשקול זאת בחיוב. יש אפשרות, לדוגמא, לעשות הרחבה לפגיעות בצד ג' והרחבה כזאת תיתן לכם כיסוי במקרה ומישהו ייכנס למבנה שלכם וייגרם לו נזק כזה או אחר בגוף.
  • הרחבה לנזקי מים – נזקי מים עלולים להיות נוראיים ולגרום לבעיות חמורות בכל מבנה. לכן, אם תעשו ביטוח מבנה שיכלול גם כיסוי כנגד נזקי מים, תוכלו לישון בשקט אפילו אם יהיה פיצוץ נוראי בצנרת.
  • האם יש הרבה חברות שמציעות ביטוחים כאלה? – התשובה היא כן ולכן אנחנו ממליצים שתבדקו היטב במי אתם בוחרים. בין אם אתם רוצים לעשות ביטוח מבנה בצפון הארץ, במרכזה או בדרום, אתם תראו שיש לא מעט חברות ביטוח טובות שאליהן תוכלו לפנות. מה שכן, בכל מקום הפוליסה תהיה קצת שונה וכך גם המחירים. לכן יש טעם לדבר עם כמה חברות ביטוח שונות ולהבין איפה מחכה לכם הדיל הכי מוצלח שיש.

כך תבחרו חברת ביטוח טובה

מעולם לא היה לכם נכס שהיה רשום על שמכם ולכן אין לכם מושג איך בוחרים חברת ביטוח טובה? אם כך, אנחנו מציעים לכם לברר כל מה שאפשר לפני שאתם משלמים על הפוליסה. האם זו חברת ביטוח וותיקה? האם היא מומלצת? והאם היא נותנת מענה לכל לקוח בעת צרה? שווה להשקיע בבירורים וכך להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת יותר מרוצים מהבחירה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף