ביטוח מבנה משותף בביטוח ישיר

נכון להיום רכישת ביטוח מבנה משותף אינו חובה בחוק, אך רכישת ביטוח כזה מכסה אתכם מפני מפגעים ונזקים אפשריים אשר עלולים להתרחש בבניין שלכם.
כבר מאות ועדי בתים ברחבי הארץ רכשו ביטוח מבנה והם נהנים מראש שקט. ניהול ועד בית יכול להיות דבר מסובך ולא פשוט כלל, לכן רכישת פוליסת ביטוח שתתאים למאפייני הבניין שלכם תחסוך לכם אלפי שקלים ותקנה לכם שקט נפשי.

 מה מכיל ביטוח המבנה המשותף בביטוח ישיר?

  1. ביטוח חבות מעבידים- חלק זה בביטוח מתייחס לעובדי משק הבית כגון: גננים, מנקים, אינסטלטורים, שיפוצניקים וכו', אשר נפצעו במהלך עבודתם בתחום החלל המשותף. מקרים כאלו עלולים להגיע לזירה המשפטית. ביטוח מבנה משותף מכסה את חברי ועד הבית וגם את הוצאות המשפטיות הנלוות לכך.
  2. ביטוח צד ג'- כאשר אורח מגיע לבניין ובשל סיבה של מחדל מסוים נפצע ונחבל, הוא רשאי לתבוע את ועד הבית על סך אלפי שקלים. כיסוי צד ג' מעניק הגנה לחברי ועד הבית במקרה של אורח אשר נפצע בחלל המשותף.
  3. ביטוח רעידות אדמה- לפי המומחים, רעידת אדמה משמעותית בישראל היא רק עניין של זמן.
    לכן חשוב שהפוליסה תכיל בתוכה כיסוי בפני רעידות אדמה על מנת להיות ערוכים מראש ומבוטחים כנדרש.
  4. ביטוח נזקי מזג האוויר- גשמים עזים, רוחות חזקות ועוד מצבי מזג אוויר קיצוניים עלולים לגרום לנזקים במבנה המשותף. פוליסת הביטוח מכילה בתוכה גם כיסוי במקרים של נזקי מזג האוויר.
  5. נזקים כתוצאה משריפות- מקרה של שריפה עלול לגרם להרס של המבנה והשחתת הרכוש.
  6. נזקים כתוצאה של ונדליזם או פרעות- כיסוי במקרים של פגיעה בזדון ברכוש בחלל המשותף (דלת הכניסה, אינטרקום ותיבות דואר).
  7. אירועים חריגים- כיסוי במקרים של פיגוע טרור או פגיעה של כלי טיס, מקרים אלו מכוסים גם הם בפוליסת הביטוח, בסעיף מיוחד של אירועים חריגים.

מקרה שיגרום לכם להבין את חשיבות ביטוח מבנה משותף.

דנה הינה יו"ר ועד הבית בבניין בו היא מתגוררת כשנתיים. בתחילת התפקיד שלה הייתה הצפה בבניין אשר גרמה נזק למכוניות בחניון התת קרקעי. בתחילת התפקיד של דנה, הבניין אינו היה מבוטח ולכן הדיירים נאלצו לספוג את הנזק ולשלם מכיסם את ההוצאות, דבר שעלה להם אלפי שקלים.
אחרי אותה תקרית צילצלה דנה בבהילות לסוכן הביטוח על מנת לבטח את המבנה המשותף, ובכך להיות מכוסה במקרים כאלה ואחרים.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף