האם חשוב שגם אצלכם בבניין יהיה ביטוח ועד בית ?

האם חשוב שגם אצלכם בבניין יהיה ביטוח ועד בית

אתם גרים בבית משותף? אם כך, התשובה ברורה: חשוב לעשות גם אצלכם ביטוח ועד בית. אנשים לעיתים טועים וחושבים שאם מדובר על בית משותף קטן שיש בו מעט דירות, אין חשיבות לביטוח כזה, אבל האמת היא, שזה לא מדויק בכלל. בפועל אנחנו רואים שגם כאשר יש בסך הכול שש דירות בבית המשותף, תמיד יהיה ועד בית שצריך יהיה להתמודד עם כל האחריות.

אותו עוד בית צריך לא רק לשלם חשבונות ולהעסיק את אנשי המקצוע הכי טובים שיש, אלא הוא גם חשוף לתביעות. אם תהיתם מי יכול לתבוע באופן אישי את חברי ועד הבית, כדאי שתדעו שמדובר על לא מעט אנשים. למשל: הדיירים עצמם.

אם ועד הבית עושה שיפוץ וכתוצאה מכך נפגע הנוף באחת הדירות, אותו שכן יכול להחליט שהוא תובע, ובמקרה כזה הוא גם יוכל להחליט שהוא תובע אישית את חברי ועד הבית. לכן, אם אפשר לעשות ביטוח ועד בית כבר עכשיו, איפה כאן הדילמה?

מה עושים אם שליח עובר תאונה בתוך שטח הבית המשותף?

זה בהחלט משהו שעלול לקרות, ובמיוחד בימינו. אפילו אם הבית המשותף שלכם קטן, סביר להניח שכל אחד מהשכנים לפעמים מזמין שליח שיביא לו פיצה, המבורגר או כל חבילה אחרת שהוא קנה באינטרנט. אותם שליחים עובדים בצורה מאוד מהירה, וכאשר הם נכנסים לבית משותף, הם עלולים לרוץ, למעוד בגלל תחזוקה לקויה בבניין ולתבוע.

האם חשוב שגם אצלכם בבניין יהיה ביטוח ועד בית ?

תהיתם את מי הם יתבעו? פעמים רבות הם יבחרו לתבוע באופן אישי את חברי ועד הבית. במצב כזה, למעשה חברי ועד הבית ימצאו את עצמם משלמים הון עתק על פיצויים לשליח שהם בכלל לא מכירים באופן אישי. לכן, אם אפשר לעשות ביטוח ועד בית שכולל גם סעיפים כאלה עוד היום, זה כדאי.

חברת ביטוח נכונה – כך תגיעו אליה

בין אם הבית המשותף שלכם נמצא באזור המרכז, הדרום או אולי הצפון, אתם תראו שיש מגוון רחב של מקומות וחברות ביטוח שאליהן תוכלו לפנות. יחד עם זאת, האם כל חברת ביטוח תוכל לתת לכם את השירות הכי טוב שקיים? והאם כל חברת ביטוח תיתן לכם מענה מקיף ורציני בעת הצורך? לצערנו כולנו יודעים: התשובה לכך היא לא.

לכן טבעי שתתעורר אצלכם השאלה איפה למעשה כדאי יהיה לעשות ביטוח ועד בית, כי אם אתם כבר עושים ביטוח כזה, בוודאי תרצו לפנות אל חברת ביטוח טובה. לכן אנחנו ממליצים לכם לברר מספר נתונים מראש, כמו למשל: האם חברת הביטוח שאליה רציתם לפנות וותיקה? מומלצת? אמינה? וכמה היא גובה עבור פוליסות שונות של ביטוח ועד בית? נסו לברר עוד היום את הפרטים בעזרת אתרי אינטרנט ייעודיים וכך תגיעו אל חברות הביטוח הכי טובות שיש היום בארץ.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף