מה זה ביטוח בית משותף?

מה זה ביטוח בית משותף?

לעשות ביטוח לדירה זה לא משהו שנשמע לנו זר וכך קורה גם לגבי הרכב או המשכנתא שאנחנו לוקחים. עם זאת, האם עצרתם פעם לחשוב מה קורה לגבי השטחים המשותפים בבניין שבו אתם גרים? מה תעשו אם תתרחש שם תאונה שבגללה מישהו ירצה לתבוע אתכם, בעלי הדירות בבניין? האמת היא שהדרך היחידה להגן על עצמכם במצב כזה היא לעשות ביטוח מבנה משותף, אז למה אתם מחכים? ביטוח מבנה משותף הוא הביטוח שיציל אתכם ממצב שבו פתאום אתם חייבים לשלם פיצויים למישהו שנפגע ולכן יש חשיבות אדירה לביטוח הזה. יתרה מכך, אפילו אם נדמה לכם שהבניין תקין בכל חלקיו ושאין בו שום סכנה, לא תמיד זה המצב בפועל ולכן רצוי לטפל בדברים כמה שיותר מהר.

איזה כיסוי תוכלו לקבל מחברת הביטוח בעת צרה?

אם אתם מתלבטים באיזה ביטוח בית משותף כדאי יהיה לבחור, אתם בהחלט צודקים, כי כל חברת ביטוח יכולה להציע דברים קצת אחרים. בסופו של דבר מה שבאמת חשוב זו השאלה על כמה יעמוד הכיסוי הביטוחי שתהיו זכאים לו וכמה מהר תקבלו מענה מחברת הביטוח שלכם. לכן יש טעם לעשות מספר בירורים מראש, כי כמובן שלא כל חברת ביטוח תוכל להיות מספיק טובה, רצינית ואמינה. למרות שיש בכל עיר חברות ביטוח רבות, שונות ומגוונות, בסופו של דבר רק חלק מהן עומדות בכל ההבטחות שלהן ולכן חשוב לאתר חברת ביטוח מתאימה.

כמה זה עולה לכל אחד מהשכנים?

ביטוח בית משותף הינו ביטוח שכל אחד מהדיירים יצטרך לשלם עליו, אך החדשות הטובות הן שלא מדובר היום על ביטוח יקר. לכן, בין אם אתם חושבים לעשות את הביטוח המקיף ביותר ובין אם אתם מעדיפים לעשות ביטוח קצת פחות רציני, אין טעם לשלם כל סכום שגובים מכם. יש מקום להשוואת מחירים, כדאי לדעת עם כמה סוכני ביטוח ולבדוק איזו הצעה יכולה להיות אטרקטיבית יותר עבור הבית המשותף שלכם. מאוד מומלץ לעשות את הביטוח עוד היום כי חבל שתמצאו את עצמכם בעתיד מול צרה שלא תוכלו להתמודד איתה.

מה זה ביטוח בית משותף?

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף