נזילת מים צנרת משותפת – מתי הביטוח יממן את הנזק?

לגלות שיש נזילת מים צנרת משותפת בבניין זה לא נעים. אומנם יש הבדל משמעותי בין מקרים שבהם הצנרת מתפוצצת לחלוטין ובין מקרים שבהם יש נזילה שמתפתחת בהדרגתיות, אך השורה התחתונה לא משנה. בסופו של דבר צריך לתקן את הנזילה, והאמת היא, שרצוי לעשות את זה כמה שיותר מהר. אתם לא תאמינו כשתגלו איזה נזק נזילה כזאת עלולה לגרום, ולכן, אם אפשר לטפל דברים כמה שיותר מהר, כשהם עדיין לא מוגזמים, למה לא לעשות זאת? נזילת מים צנרת משותפת זה מקרה קלאסי שעלול לגרור מריבות אינסופיות בין השכנים. מי אשם? איך זה קרה? ובעיקר, מי צריך לממן את התיקון ואת הנזק שאולי נגרם לחלק מהדירות?

מה עושות חברות הביטוח במקרים כאלה?

אם אתם חיים בבניין משותף ויש לכם ביטוח נזילת מים צנרת משותפת, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת הביטוח שלכם. היא כבר. תחליט מה לעשות בנידון, האם לשלוח את נציגיה ואיך להחליט כמה כסף מגיע לכם בגין התקלה. מצד שני, אם אתם חיים בבניין משותף שאין בו ביטוחים כאלה, עכשיו זה הזמן הכי טוב שיש לכנס אסיפת דיירים. אל תדחו את העניין אפילו יום אחד, כי אתם לא יודעים מתי הצנרת עלולה להיהרס. אם אתם לא רוצים שכל יחסי השכנים הטובים שלכם יהרסו ברגע אחד, כדאי שתפנו כמה שיותר מהר אל חברת ביטוח טובה ותבררו כמה עולה הפוליסה הדרושה לכם. זה נכון, מעכשיו כל אחד מהשכנים יצטרך לשלם את חלקו החודשי עבור הפוליסה, אך זה עדיף מאשר להזדקק לכיסוי ביטוחי ולגלות שהוא פשוט לא קיים.

איך כולם בוחרים חברות ביטוח בימינו?

זה לא משנה אם אתם רוצים לעשות ביטוח משותף עבור הצנרת או שתרצו לעשות כל ביטוח אחר לבניין המשותף שלכם. מה שבטוח זה שאתם תוהים: איך כולם מחליטים לאיזו חברת ביטוח שווה לפנות? זה הרי ברור שיש חברות טובות יותר מאחרות בענף הזה. לכן, אם חשוב לכם לצאת מרוצים יותר, אנחנו מציעים לכם לבדוק היטב אל מי אתם מתקשרים. החברה הנכונה ביותר היא כזו שתוכלו לסמוך עליה, והיא חברת ביטוח שאם תעשו לגביה חיפוש, תמצאו לא מעט חוות דעת חיוביות. זה ברור שגם הסכום שתשלמו ישפיע על קבלת ההחלטות שלכם, אך זה לא אומר שכדאי לבחור אוטומטית בחברת הביטוח הכי זולה שיש.

מה זה ביטוח מבנה

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף