רשלנות ועד בית

בין אם אתם ממלאים היום את תפקיד ועד הבית ועליכם לדאוג לתחזוקה השוטפת שלו ובין אם יש משהו שדורש התייחסות מיוחדת, כמו שיפוץ או תיקון שצריך לבצע, ברור מדוע אתם תוהים איך לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר. אנחנו רואים שמצד אחד, בישראל תפקיד ועד הבית הוא התנדבותי ולא מקבלים עליו כסף, אך מצד שני, הוא כן חושף אותנו לתביעות בגין רשלנות ועד בית.

האם ידעתם שבמידה ויש מדרגה שבורה בחדר המדרגות שלכם ובמידה ואתם לא מתקנים אותה, בתור ועד הבית האחריות רובצת עליכם? משמעות הדברים היא שאם שליח ייכנס לבניין וימעד על המדרגה הזאת, הוא יוכל לתבוע אתכם באופן אישי. זה אומנם נשמע אבסורד, כי אתם בסך הכול ממלאים תפקיד התנדבותי בבניין שלכם, אך מצד שני, זו המציאות. לכן, מעבר לכך שכדאי לא להתנהג בצורה רשלנית ולטפל דברים בזמן, חשוב מאוד גם לעשות ביטוח.

מתי ביטוח ועד הבית יכסה?

זה לא משנה אם מדובר על תביעת רשלנות ועד בית או על תביעות אחרות שההגדרה שלהן מעט שונה. מה שכן משמעותי, זה לדעת שיש לכם ביטוח, כי בלי הביטוח הזה אתם עלולים למצוא את עצמכם בצרה צרורה. זו עלולה להיות תביעה שתכניס אתכם למצב כלכלי קשה, כי בלי לשים לב ובלי להבין איך הגעתם לסיטואציה הזאת, אתם תממנו פיצויים בגובה אלפי שקלים ואפילו יותר למישהו שנפגע.

רשלנות ועד בית

לכן, אם אתם יכולים לעשות ביחד עם השכנים ביטוח שמגן גם במקרים של רשלנות ועד בית, למה לחשוב פעמיים? הביטוח מגן מתביעות אישיות של דיירי הבניין אך הוא מגן גם מאנשים שעלולים פשוט להיכנס לבניין ולהיפגע בשטחו. כמו כן, זה ביטוח שיוכל לעבור הלאה גם לעוד דיירים אחרים שימלאו בעתיד את תפקיד ועד הבית, כך שברור מדוע כל השכנים יממנו את פוליסת הביטוח הזאת ביחד.

חברת הביטוח שלכם – בחרו אותה בקפידה

החלטתם לעלות את הנושא של ביטוח רשלנות ועד בית באסיפת הדיירים הקרובים? רוצים לטפל בעניין המהותי הזה כמה שיותר מהר ולהשאיר אותו מאחור כדי שתוכלו לישון בשקט? אתם צודקים. מה שכן, עכשיו זה הזמן לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים, כי לא כל חברות הביטוח אמינות וטובות בדיוק באותה מידה.

אנחנו ממליצים לכם לברר כל מה שתוכלו אודות חברת הביטוח, כמו למשל: האם היא מוכרת? האם יש לה שם בכל האזור שבו אתם גרים? והאם פוליסת הביטוח שמציעים לכם נמכרת במחיר סביר? בנוסף, למרות שלקרוא את כל סעיפים הפוליסה זה עלול להיות מאוד מעייף, זה לא משהו שכדאי לוותר עליו. אתם חייבים לדעת מראש שאתם עושים את הביטוח הכי מקיף שיש שיוכל באמת להגן עליכם ברגע האמת ולכן שווה להשקיע בעניין.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף