ביטוח בית משותף – אל תדחו את זה אפילו בעוד יום אחד!

כולנו אומנם משלמים על לא מעט ביטוחים במהלך השנה, אך מצד שני, האם זה אומר שעל חלק מהם נוכל לוותר? יש אומנם לא מעט מקרים של כפילויות כי אם נבדוק את הדברים לעומק נגלה שגם אנחנו משלמים על אותו ביטוח פעמיים, אך בכל מה שנוגע לבית המשותף שלכם זה לא כך. כלומר, אתם יכולים להיות בטוחים בצורה חד משמעית שאם לא תעשו ביטוח בית משותף פשוט לא יהיה לכם ביטוח כזה בעת צרה. משמעות הדברים היא שאם משהו יקרה, עלול מאוד להיות שתצטערו, כי פשוט לא יהיה לכם איך לממן את שיפוץ הנזק. זה לא משנה עד כמה הנזק חמור או מינורי, כי בכל מקרה, הוא כנראה יעלה לכם לא מעט כסף. אם לא יהיה לכם ביטוח שכולל גם את התיקון ואת השיפוצים של החללים המשותפים בבית, אתם תמצאו את עצמכם בצרה צרורה.

 

מה זה הביטוח הזה?

רגע לפני שאתם עושים ביטוח בית משותף אתם רוצים לדעת במה מדובר? אפשר להבין ללבכם. האמת היא, שמרוב שכל אחד מאתנו יכול לעשות כל כך הרבה ביטוחים, קל מאוד ללכת לאיבוד כך שאתם לא היחידים שזה קורה להם. בפועל אנחנו רואים שכאשר מדברים על ביטוח בית משותף מדברים למעשה על ביטוח שמתייחס לכל החללים המשותפים בבניין. זה כולל את המעליות, את הלובי וכל חלל אחר ששייך לכולם, ולכן יש לכך חשיבות רבה. זה נכון שהמטרה כאשר עושים ביטוח בית משותף היא לא להגיע לשלב שבו נצטרך להפעיל את הביטוח, אך אנחנו לא באמת יכולים לדעת מה יוליד יום. להגיע, לעומת זאת, למצב שבו אתם חייבים את הכיסוי של חברת הביטוח ואין לכם לאן לפנות, זה נורא ואיום. לכן חשוב לעשות ביטוח בית משותף ורצוי לטפל בכך עוד היום.

 

ביטוח בית משותף

 

תאונות לצד שלישי בתוך הבית המשותף – מה עושים עם זה?

כמה פעמים יצא לכם להזמין פיצה בשנה האחרונה? והאם עצרתם לחשוב פעם מה יקרה אם השליח ימעד וישבור את הרגל בתוך שטח הבית המשותף שלכם? בלי שתהיו מוכנים לכך מראש, אתם תקבלו ממנו תביעה שכל הדיירים ביחס יצטרכו לשאת בתוצאות שלה. מדובר על סכומי כסף שעלולים להיות מאוד גבוהים ולכן ברור מדוע רצוי להימנע ממצב כזה. אם תהיתם מה זה אומר ואיך נכון יהיה להתמודד עם הדברים, חשוב שתבינו: את אותו ביטוח בית משותף אפשר להרחיב. זה אומר שאפשר להוסיף לו גם סעיף שמתייחס לתאונות של צד שלישי וגם אפשר להוסיף לו סעיפים שמתייחסים לעובדים הקבועים בבניין ולתאונות שהם עלולים לעבור. לכן, אם תחת פוליסת ביטוח אחת תוכלו להכניס את כל הסעיפים האלה, למה לחשוב פעמיים?

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף