ביטוח בניין משותף – כל הטיפים החשובים

רוצים לעשות ביטוח בניין משותף ? יצא לכם לאחרונה לדבר על הנושא עם השכנים ואתם תוהים איך לקדם את העניין? אם כך, כדאי שתדעו שהטיפ הכי טוב שנוכל לתת לכם בנושא הוא לא לדחות את העניין. ביטוחים זה מסוג אותם הדברים בחיים שאף אחד לא אוהב לשלם עליהם, אך המצב הגרוע באמת הוא להזדקק לביטוח ולגלות שאין לכם אותו. לכן רצוי לא רק לחשוב על הדברים ולא רק לדבר עליהם עם השכנים, אלא גם לפעול בצורה מעשית ולעשות ביטוח. תוהים מה לברר? זקוקים לטיפים בנושא? כל התשובות במאמר שלפניכם.

  • מה כוללת הפוליסה – זה אולי הדבר הכי ברור ופשוט, אך בפועל רוב האנשים לא מספיק מתעמקים בנושא הזה. רוב האנשים לא יודעים על איזה פוליסה מדובר ומה היא כוללת ואנחנו כן ממליצים לכם להתעמק בנושא. כך תדעו לא רק על מה אתם משלמים, אלא גם מה באמת מגיע לכם ברגע האמת וזה חשוב.
  • האם חברת הביטוח אמינה – כולנו, ללא יוצא מן הכלל, מכירים סיפורים על אנשים שתבעו את חברות הביטוח וקיבלו את כספם רק אחרי שנים. זה ברור שלא תרצו למצוא את עצמכם בסיטואציה דומה ולכן חשוב כל כך לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. אין כאן מקום לפשרות: אם אתם משלמים מגיע לכם לקבל את הסיכוי שהוסכם עליו מראש.
  • עד כמה תרצו שהביטוח שלכם יהיה מקיף – אתם יכולים לבחור בין סוגים שונים של ביטוחים ובין ביטוח יותר או פחות מקיף. ההמלצה שלנו היא שאם אתם כבר עושים ביטוח, תעשו את הביטוח הכי נרחב שאפשר. זה אומר שגם תאונות צריכות להיות כלולות בו ולא רק נזקי טבע שונים. מה תעשו אם מישהו יכנס לבניין, ימעד על מדרגה שבורה וירצה לתבוע אתכם? האמת היא, שאם לא יהיה לכם ביטוח צד ג', אתם בעצמכם תצטרכו לשלם פיצויים לאותו אדם וזה עלול להיות יקר. לכן, אם הביטוח יוכל לכסות גם מקרה כזה, מה פתאום שתוותרו על כך?

לסיכום, אין ויכוח על כך שביטוח בניין משותף יעלה לכם כסף, אך בפועל העלות אינה גבוהה וכל שכן ישלם רק כמה עשרות שקלים על העניין. מצד שני, הביטוח הזה יכול להיות משמעותי ביותר ברגע האמת ולכן אנחנו לא ממליצים לכם לוותר על כך. למען האמת, אפילו אין סיבה לחשוב פעמיים, כי אם השקעתם כל כך הרבה ברכישת הדירה שלכם, למה שהיא לא תהיה בבניין מבוטח? ביטוח בניין משותף זה ביטוח שעוד ועוד אנשים עושים בשנים האחרונות וזה לא במקרה. כבר היו מקרים מעולם ואתם לא באמת רוצים להיות עוד מקרה מצער שברגע האמת לא קיבל כיסוי. לכן חשוב לעשות ביטוח ולבחור חברה רצינית ואמינה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף