ביטוח דירה מחיר – מה באמת חשוב שתדעו בנושא?

אתם קונים דירה בפעם הראשונה בחייכם? ההתרגשות בשיאה? אם כך, חשוב להבין שבדיוק ברגע הזה עליכם לעשות גם ביטוח. אומנם אף אחד מאתנו לא באמת רוצה לדמיין כל מיני קטסטרופות שונות שעלולות לקרות, אך אסונות הם חלק מהחיים שלנו. אנחנו רואים שגם במבנים הכי חדישים ומפוארים עלולות להתרחש שריפות, עלולה להיות רעידת אדמה או שעלולים לקרות נזקים אחרים שאיש לא רוצה לחשוב עליהם.

אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם חסרי כול ולהמשיך לשלם משכנתא על נכס שבבת אחת נהרס, ברור שאתם חייבים לעשות ביטוח דירה. עוד לפני שנדבר על הנושא של ביטוח דירה מחיר, חשוב שתדעו: אתם יכולים להרחיב את הביטוח הזה ולעשות גם ביטוח בית משותף, כי למען האמת, ביטוח מבנה משותף הוא משמעותי לא בטוח מהביטוח שתעשו לדירה עצמה. אם יקרה משהו והבניין יקרוס, איך יהיה לכם כסף לבנות אותו מחדש? לכן ביטוח מבנה משותף הוא בעל משמעות אדירה ורצוי מאוד לשלם גם עליו.

מה משפיע על המחיר?

כמובן שאחד מהדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק כאשר מדברים על ביטוח דירה מחיר, זו השאלה מה בעצם משפיע על העלות הסופית שתשלמו. אומנם זה נכון שמצד אחד כולנו נרצה להיות מבוטחים בביטוח הכי מקיף ורציני שאפשר, אך מצד שני, לא תמיד נהיה מוכנים לשלם על כך הון עתק. במקרה של ביטוח דירה מחיר חשוב להבין שניתן לבחור באופציה הבסיסית, שכוללת רק את ביטוח הדירה עצמה, אך ניתן יהיה להוסיף גם את הביטוח לתכולת הדירה.

כמובן שאם אתם מוסיפים גם את תכולת הדירה – המחיר יהיה בהתאם. מבחינת הביטוח הבסיסי אפשר לראות שישנם מספר גורמים שישפיעו על המחיר, כאשר החישוב הבסיסי נעשה בהתאם לגודל הדירה כפול עלות הבניה. עלות הבניה כוללת בתוכה את רמת הגימור, את שטח הדירה, את אזור המגורים ועוד גורמים אחרים, וכל אלה ביחד ישפיעו על המחיר הסופי.

איפה כדאי לעשות ביטוח לדירה החדשה שלכם?

בדקתם לעומק את הנושא של ביטוח דירה מחיר? החלטתם שאתם רוצים להוסיף לביטוח הדירה גם את ביטוח התכולה? אין ספק שאתם צודקים, כי רבים מאתנו מחזיקים בבתים שלהם תכולה שעולה הרבה מאוד כסף. זה לא משנה אם תרצו לבטח את הטלוויזיות היוקרתיות שהשקעתם בהן הון עתק או את התכשיטים, כי בכל מקרה זו תוספת מבורכת שלא תצטערו עליה אם באמת יקרה אסון.

כעת רצוי יהיה לבדוק לאן אתם פונים והיכן תעשו את הביטוח, כי לא כל חברות הביטוח מספיק אמינות וטובות. בנוסף, חשוב להבין האם אצל אותה חברת ביטוח תוכלו לעשות גם ביטוח בית משותף ועוד ביטוחים נלווים שאולי יכולים לעניין אתכם, כמו ביטוח צד ג' לדירה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף