ביטוח ועד בתים בחברת הביטוח איילון

במידה ונבחרתם לכהן על פי רוב קולות כחברי ועד הבית, המאמר הבא הוא בשבילכם.
לפני שאתם מתחילים במלאכה ונכנסים לעומק התפקיד, חשוב שתדעו כמה דברים חשובים ותתכוננו כהוגן.
לפני כן, רצוי לבצע בדיקה מקיפה למאפייני הבניין כדי לדעת לתאם את הפוליסה בצורה הטובה ביותר.
מכיוון שחברי ועד הבית הם הנציגות הרשמית של הבניין, הם חשופים לתביעות רבות בשל מחדלים/ ליקויים, וביטוח ועד בתים מגן עליהם במקרים כאלו וגם על הדיירים בבניין.

מה ביטוח ועדי בתים באיילון מכיל בתוכו:

ביטוח ועד בתים מותאם אישית למאפייני הבניין ועונה על צרכי הדיירים:

  1. ביטוח צד ג'- אורח שנפל והחליק במדרגות בשל נזק שלא טופל, רשאי להגיש תביעה כנגד חברי ועד הבית בשל רשלנות, ביטוח צד ג' מעניק כיסוי והגנה לחברי ועד הבית במקרים כאלו.
  2. ביטוח מעבידים- ביטוח זה מכסה את ועד הבית במקרים של גרימת נזק לעובדי המשק המועסקים בחלל המשותף כגון: גננים, שיפוצניקים, מנקים ועוד.
  3. ביטוח אחריות אישית לחברי ועד הבית- ביטוח אשר מעניק הגנה וכיסוי לחברי ועד הבית, במקרים של הגשת תביעות כנגדם, עקב מחדל שנגרם במילוי תפקידם.
  4. ביטוח ועד בתים כולל בתוכו גם הגנה במקרים כגון: שריפות, מעשי ונדליזם, התפוצצות גז, נזקי צנרת, נזקי מזג האוויר, רעידות אדמה ועוד.
  5. ביטוח כיסוי תכולה בחלל המשותף: מחסנים, מועדוני דיירים, חדרי כושר ועוד.

מה הדרך הכי טובה להתאים את הביטוח ועד הבתים לבניין שלכם?

לכל בניין יש את המאפיינים הייחודיים שלו, ולכן צריך להכיר היטב את המאפיינים של הבניין בשעת רכישת פוליסת ביטוח. סוכני הביטוח של חברת איילון יעניקו לכם את השירות המקצועי ביותר ויתאימו עבורכם את הביטוח הכי משתלם ומתאים עבורכם ועבור הבניין שלכם, ובכך תהיו מכוסים כנדרש על כל צרה שלא תבוא.

טיפ חשוב!

לפני שאתם רוכשים ביטוח בניין משותף, מומלץ ביותר לערוך סקר שוק מקיף ומעמיק לגבי החברה שאתם מתעניינים בשירותי הביטוח שלה. לקרוא ביקורות באינטרנט, לשאול שאלות בפורומים שונים למיניהם ובקבוצות בפייסבוק וגם להתעניין בקרב מכרים וחברים אשר רכשו ביטוח דומה לשלכם.

 

בהצלחה!

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף