ביטוח מבנה – אל תוותרו עליו אפילו ליום אחד

הרבה מאוד אנשים בישראל חולמים להיות בעלי נכסים, וכמובן שאפשר להבין מדוע. אין הרבה היגיון במצב שבו אנחנו ממשיכים לשלם את המשכנתא של בעל הבית במקום את ההלוואה שלנו, ולכן ברור מדוע בסופו של דבר רבים מאתנו כן עושים את הצעד ורוכשים דירה, בית או כל נכס אחר. יחד עם זאת, לא כל האנשים גם מבינים את האחריות שמגיעה עם העניין הזה, וחשוב לעצור ולהבין: כל מה שקורה למבנה שלכם נמצא באחריותכם.

לכן, אם אתם יכולים לעשות ביטוח מבנה וכך לישון בשקט ולדעת שאומנם לא תוכלו למנוע כל אסון וכל תאונה, אך לפחות תקבלו פיצוי כספי, מה פתאום שתוותרו על כך? חשוב להבין: לא רק שאתם צריכים לעשות ביטוח מבנה, אלא גם מאוד מומלץ לעשות אותו כמה שיותר מהר, כי בכל יום שעובר ואין לכם ביטוח אתם מסכנים את עצמכם לחינם.

מתי ביטוח מבנה באמת מכסה?

זו כמובן שאלת השאלות כאשר חושבים לעשות ביטוח מבנה, כי הדבר האחרון שנרצה זה לגלות שאין לנו ביטוח בדיוק ברגע הנחוץ. חשוב להבין שהרבה פעמים ביטוח מבנה יכול להגיע גם עם ביטוח תכולה, מה שאומר שבמקרה כזה תוכלו לקבל פיצוי אפילו אם משהו קורה לרהיטים שיש לכם בבית, למכשירי החשמל או לכל תכולה אחרת בעלת ערך רב. בנוגע לנזקי המבנה, אנחנו רואים שמדובר על מגוון רחב של נזקים שבהם הביטוח יממן את הפיצוי הכספי, כמו למשל: כיסוי למבנה עצמו, כיסוי לקירות, לדלתות, למערכת הסולארית ועוד.

בנוסף, כמובן שכאשר חושבים על ביטוח מבנה ניתן יהיה לעשות לו גם הרחבות שונות ומגוונות, כמו למשל: הרחבת צד ג'. במקרה כזה מדובר על הרחבה שכוללת כיסוי לנזקי גוף ורכוש שעלולים להיגרם לשכנים או לאורחים כתוצאה מרשלנות של המבוטח עצמו. חשוב לבדוק היטב על איזה סוג של פוליסה אתם חותמים ומה היא כוללת, כי בסופו של דבר, הרעיון הוא לעשות ביטוח מבנה שבאמת יוכל לתת לכם שקט נפשי.

האם כל חברת ביטוח מציעה את אותה פוליסה בדיוק?

אומנם היום כולם יודעים שחשוב לעשות ביטוח מבנה, אך בפועל אנחנו רואים שלא כל חברות הביטוח מציעות בדיוק את אותו הדבר. לכן, כאשר חושבים לעשות ביטוח מבנה צריך לבדוק היטב לא רק מה כוללת הפוליסה, אלא גם לאיזו חברת ביטוח אתם חושבים לפנות.

האם תרצו לבחור בחברה שמציעה לכם את המחיר הכי נמוך שיש עבור הפוליסה שבה אתם מעוניינים? או שאולי חלק מהעניין זה להבטיח שאתם בוחרים באנשי המקצוע הכי טובים שיש ובמי שבאמת יוכל לתת לכם מענה בעת צרה? חשוב לברר ולהבטיח שבחרתם בחברת ביטוח מוכרת שעובדת בצורה יעילה, כי רק כך תדעו שאתם עושים את הטוב ביותר למען הבית החדש שלכם.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף