ביטוח מבנה משותף לכל סוגי הבניינים

אתם גרים במבנה משותף עם עוד אנשים? פרצה לא מזמן שריפה באחד מהבניינים המשותפים ברחוב שלכם וזה עורר את המחשבה שלכם? אם כך, כדאי שתבינו שאסונות כאלה עלולים לקרות לכל אחד מאתנו. למעשה, לא תמיד אנחנו יכולים לשלוט על הכול ולכן נשאלת השאלה: מה עושים במצב כזה? והאם השכנים יוכלו לממן לבדם את תיקון הנזק? ברוב המקרים התשובה היא לא. מדהים לראות עד כמה התיקון והשיפוץ של מבנה גדול ומשותף עלול להיות יקר. זה נכון בין אם הנזק נגרם בגלל שריפה, בגלל רעידת אדמה או בגלל אינספור סיבות אחרות. לכן חשוב שתבינו: ביטוח מבנה משותף הוא הפתרון הנכון. בעזרת ביטוח כזה אנחנו יכולים לדעת בוודאות שלא משנה עד כמה השיפוץ יהיה יקר, כי בכל מקרה יהיה לנו איך לעמוד בעלויות ואיך לממן אותו.

 

ביטוח כמה שיותר מורחב, למה זו הבחירה הנכונה?

 

כדאי לדעת שהיום, כאשר מדברים על ביטוח מבנה משותף, ניתן גם לבחור באופציות שונות של ביטוחים מורחבים יותר. למשל, ביטוחים שכוללים בתוכם גם את התחזוקה השוטפת של המבנים המשותפים. זה לא משנה אם מבחינתכם התחזוקה השוטפת היא סיוד ואיטום פעם בשנה או שאתם רוצים שמישהו יגיע לשטוף ולנקות את המבנה. היום ניתן לאחד בין כל השירותים האלה, והאמת היא, שכדאי לקחת זאת בחשבון. במקום לשלם למספר חברות שונות שתוכלנה לתת לכם שירותים במקביל, שלמו לחברה אחת. זה לא רק הרבה יותר נוח והגיוני, אלא זה גם יוצא בדרך כלל יותר כלכלי. כדאי לדעת שיש גם לא מעט פעולות מונעות שאפשר לעשות במבנים משותפים ובפירוש לא כדאי לוותר עליהן. פעולות מונעות, כפי ששמן מעיד, יכולות למנוע צרות גדולות יותר בעתיד. לכן יש לכך משמעות אדירה ובפירוש לא כדאי לוותר על כך.

ביטוח מבנה משותף

חברת הביטוח הכי טובה שיש, כי מה פתאום שתתפשרו?

 

כולם מכירים את הסיפורים על חברות הביטוח השונות שדווקא ברגע האמת לא נתנו סיוע. הן לא עונות לטלפון, ויתרה מכך, הן מגלגלות את האחריות ללקוח. מי מאתנו היה רוצה להיות לקוח של חברת ביטוח כזאת, ועוד אחרי ששילמנו לה כל החיים? ברור לגמרי מדוע אתם לא מחפשים חברת ביטוח מהסוג הזה. לכן, אם אתם חושבים ברצינות על ביטוח מבנה משותף, כדאי שתבדקו במי אתם בוחרים. האם החברה שאליה אתם עומדים לפנות ידועה בתור חברה אמינה? והאם זו חברה רצינית שתוכל לתת לכם שירות בכל עת? האם זו חברת ביטוח שנותנת את מה שהיא מבטיחה לכל לקוח? כדי שתוכלו להיות בטוחים מראש שאתם עושים ביטוח מבנה משותף במקום טוב, רצוי לקרוא חוות דעת שונות. כך תדעו שאתם לא משלמים ככה סתם לחברה שרגע האמת תתנער מהאחריות שלה כלפיכם.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף