ביטוח צד ג לדירה – מה זה אומר?

לא תמיד אנשים מבינים עד כמה העניין הזה של להיות בעלי נכס הוא עניין משמעותי שמגיע עם הרבה מאוד אחריות. האחריות שלכם, בתור בעלי נכס, היא לא רק לשלם לבנק את המשכנתא ולעמוד בכל ההתחייבויות הכלכליות שלכם, שכן האחריות באה לידי ביטוי גם כשמדברים על מה שקורה בתוך הבית שלכם. למשל, אם השכן נכנס אליכם הבית, מועד ושובר את הרגל, הוא יכול לתבוע אתכם כי הנזק התרחש בשטח שלכם.

זה נשמע אבסורד אבל זה ככה, ונשאלת השאלה: מה עושים? האם עכשיו, בגלל שהשכן מעד, אנחנו צריכים לשלם לו פיצויים בגובה אלפי שקלים? התשובה היא כמובן לא, כי אם תעשו מבעוד מועד ביטוח צד ג לדירה, חברת הביטוח שלכם תהיה זו שתשלם לו את הפיצויים.

מי באמת נחשב לצד ג?

אנחנו רואים שבפועל כל מי שאינו גר בדירה באופן קבוע וכל מי שאינו מועסק אצלכם באופן קבוע, נחשב לצד ג. כך למשל, השכן, השליח או כל אדם אחר שנכנס לרגע לדירה שלכם למעשה עונה להגדרה של צד ג. אומנם זה נכון שלא נעים לדמיין מצבים שבהם אדם סובל מנזק כלשהו כשהוא נכנס אליכם הביתה, אך כבר היו דברים מועלם ולכן ביטוח צד ג לדירה הוא עניין שקיים ורוב האנשים בוחרים לעשות אותו.

המטרה של כולנו כאשר אנחנו עושים ביטוחים, בין אם זה ביטוח צד ג לדירה ובין אם זה ביטוח בית משותף, היא לא להפעיל לעולם את הביטוח. יחד עם זאת, אנחנו לא יכולים לדעת מה יוליד יום ולכן יש לכל הביטוחים האלה חשיבות אדירה. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם צריכים לשלם פיצויים למישהו ופשוט אין לכם מאיפה להביא את הכסף ולכן רצוי שתעשו את הביטוח הזה כמה שיותר מהר.

בחירת חברת הביטוח הכי מוצלחת שיש

חושבים על ביטוח צד ג לדירה? רוצים לעשות גם ביטוח מבנה משותף? אם כך, טוב תעשו אם תבדקו לאן אתם פונים. יש כמובן הרבה מאוד חברות ביטוח שביניהן תוכלו לבחור, אך לא כולן מספיק מוצלחות ולא כולן מספיק אמינות. אם תעצרו ותחשבו על זה, הדבר היחיד שתרצו זה בסך הכול לדעת שיש לכם אל מי לפנות וממי לקבל סיוע בעת הצורך. לכן אחד מהדברים הכי חשובים שיש זה לוודא שאתם עובדים מול חברת ביטוח שבאמת זמינה עבור הלקוחות שלה תמיד.

כדי להבטיח זאת, אנחנו מציעים לכם לקרוא את חוות הדעת השונות ולראות איפה מחכה לכם הטוב ביותר. על איזו חברת ביטוח כולם ממליצים? בנוסף, כמובן שיש טעם להתייחס גם למחיר, כי לכל חברת ביטוח יש תעריפים קצת שונים ולא בטוח שכדאי לשלם סכום יותר מידי גבוה.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף