החשיבות של ביטוח מבנה צד ג'

החשיבות של ביטוח מבנה צד ג'

רכישת דירה, או כל מבנה אחר, זו תמיד חגיגה גדולה והתרגשות שאי אפשר להתעלם ממנה. למעשה, בישראל רוב האנשים עובדים קשה כדי להצליח לקנות נכסים כאלה ואחרים, מה שמסביר מדוע כולנו נרגשים כשאנחנו מגיעים למעמד הזה. זו גם הסיבה שבגללה נרצה לעשות ביטוח למבנה, כי מה פתאום שנישאר בלי כלום ונאבד הכול אם חלילה יקרה משהו לדירה שלנו, כמו שריפה, שיטפון או כל אסון אחר?

יחד עם זאת, האם ידעתם שיש כזה דבר גם ביטוח מבנה צד ג'? והאם ידעתם עד כמה הוא חשוב? העניין שצריך להבין הוא שמבחינת החוק, כל מה שקורה בדירה שלכם הוא תחת האחריות שלכם בלבד. משמעות הדברים היא שאם שליח הפיצה יגיע וימעד במדרגות בתוך הדירה שלכם, וישבור את היד, אתם תהיו אחראים לשלם לו פיצויים. זו הסיבה שבגללה על ביטוח מבנה צד ג' לא מוותרים, כי אם יהיה לכם ביטוח כזה, למעשה אותו אדם שנפגע יוכל לתבוע פיצויים ישירות מחברת הביטוח. 

מי באמת נחשב לצד ג'? 

בבואנו לנסות ולהבין מה בדיוק כולל ביטוח מבנה צד ג' ומי באמת נחשב לצד שלישי, אנחנו רואים שכל אדם שלא גר בדירה ולא עובד בה למעשה נחשב לצד שלישי. לכן, אם למשל השכן יכנס אליכם הביתה והכלב שלכם יינשך אותו בתוך גבולות הדירה שלכם, אתם תהיו אחראים לעניין. אם יהיה לכם ביטוח צד ג' למבנה שלכם, כמובן שלא אתם תשלמו את הפיצויים לאותו שכן שננשך, אלא חברת הביטוח תטפל בעניין הזה עבורכם.

יש כמובן אינספור דוגמאות למקרים כאלה, כי אפילו אם חבר קרוב יגיע אליכם ותקרה לו תאונה כלשהי בדירתכם, חברת הביטוח היא זו שתצטרך לפצות אותו. מדובר על ביטוח שבדרך כלל לא עולה הרבה ויש לו משמעות אדירה, כך שאין סיבה לחשוב פעמיים. אם אתם רוצים לישון בשקט ולדעת שלא משנה מה יקרה, כי בכל מקרה חברת הביטוח היא זו שתוכל לפצות את הנפגע, כדאי שתעשו ביטוח כבר עכשיו. 

חברת הביטוח הנכונה לכם – כך תבחרו אותה

אם אתם רוצים להיות בטוחים לא רק שיש לכם פוליסת ביטוח מבנה צד ג' אלא שגם באמת תקבלו מענה בעת צרה, רצוי לבדוק לאיזו חברת ביטוח אתם פונים.האם אתם רוצים לבחור את חברת הביטוח הכי מוכרת שיש היום בארץ? או שאתם מעדיפים דווקא לתת פרנסה לחברות ביטוח קטנות וחדשות יותר? חשוב לתת את הדעת גם על נושא היקף הביטוח, כי כמובן שעדיף לבחור בחברה שתיתן לכם את הפיצוי הכספי הגבוה ביותר בכל מקרה ובכל מצב. מצד שני, כמובן שכדאי גם לברר על איזה מחירים מדובר וכמה תשלמו בסופו של דבר בכל חודש על הביטוח, כי סביר להניח שתעדיפו להימנע מהוצאה מוגזמת. 

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף