הכול על ביטוח משכנתא השוואת מחירים

הכול על ביטוח משכנתא השוואת מחירים

בישראל יש לא מעט אנשים שצריכים לקחת משכנתא כדי להגשים את החלום הנושן שלהם ולקנות דירה. לכן, אם גם אתם הבנתם לאחרונה שאין לכם שום אופציה אחרת, ברור מדוע אתם רוצים לדעת לקראת מה אתם הולכים. חשוב להבין שמעבר לעובדה שאתם צריכים לקבל אישור מהבנק להלוואה הגדולה, אתם חייבים גם לעשות ביטוח משכנתא. הגיע הזמן להבין: לא מדובר על בחירה של הלקוח, כי למעשה, זה עניין של חוק.

המטרה של ביטוח המשכנתא ברורה: להבטיח שהבנק ימשיך ויקבל את התשלומים שעליהם התחייב הלקוח גם אם הלקוח הלך לעולמו בטרם עת ולפני שסיים לשלם את המשכנתא. זה לא נעים, אף אחד לא רוצה לחשוב על המצב הזה, אבל זה כבר קרה לא פעם. לכן אתם חייבים לעשות ביטוח משכנתא, ולמעשה, כדאי שתעשו גם ביטוח משכנתא השוואת מחירים. 

למה כדאי להשוות מחירים? 

כאשר מדברים על ביטוח משכנתא השוואת מחירים לא אחת קורה שאנשים לא מבינים למה כדאי להשוות מחירים. הרי בסופו של דבר כל חברות הביטוח רוצות להרוויח, מה שאומר שתמיד נשלם על הביטוח הזה לא מעט כסף. יחד עם זאת, חשוב להבין שעל ביטוח משכנתא השוואת מחירים לא כדאי לוותר ויש לכך כמה סיבות: 

  • אם תעשו השוואת מחירים תוכלו לחסוך לא מעט כסף לאורך השנים על הביטוח כולו 
  • תגלו כך שלכל חברה יש תנאים אחרים לביטוח הזה 
  • תוכלו לבחור להוסיף תוספות שונות לביטוח 

במילים אחרות, כאשר אתם עושים השוואה בין ביטוחי משכנתא שונים, אתם לא באמת מתייחסים רק למחירים עצמם. בפועל אתם צריכים להתייחס גם לתנאים שמציעים לכם, לתוספות ולכל המקרים שבהם הביטוח באמת יכסה. היום אפשר לאחד בין ביטוח משכנתא, ביטוח תכולת דירה ועוד ביטוחים שונים, כך שכדאי לבדוק גם את העניין הזה לעומק. הרעיון מאחורי איחוד הביטוחים הללו ברור: שכן בצורה כזאת תוכלו לקבל כמעט תמיד הצעת מחיר יותר טובה ומשתלמת. 

מה עוד כדאי לכם לברר מעבר לעלויות? 

אם אתם צריכים לעשות היום ביטוח משכנתא, חשוב לשים לב לעוד כמה נקודות ולא רק למחיר. זה נכון אומנם, כפי שראינו, שעל ביטוח משכנתא השוואת מחירים לא כדאי לוותר, אך חשוב לבדוק גם מי זו בדיוק חברת הביטוח שאליה אתם פונים.

האם זו חברה עם וותק של שנים? והאם זו חברה שכל הלקוחות האחרים שלה ממליצים עליה? האם זו חברה שגם היום מתנהלות נגדה לא מעט תביעות מלקוחות שונים? אתם לא באמת רוצים לצאת למאבק אינסופי כאשר אתם פונים אל חברת הביטוח שלכם. לכן, אם אתם יכולים לעשות את כל הבירורים מראש וכך לבחור חברת ביטוח יותר טובה, זה כמובן עדיף מבחינתכם לעומת כל אופציה אחרת. 

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף