הכשרה ביטוח בניין משותף

הכשרה ביטוח בניין משותף

ביטוח בניין משותף בהכשרה הינו חדשני ומעניק כיסוי רחב למגוון הבעיות והסיכונים אשר עלולים לקרות לחברי ועדי הבית או מנהלי הבתים המשותפים (חברות ניהול)  בעת מילוי תפקידם, הכשרה מספקת מענה מהיר, מקצועי ויעיל. בכל מקרה של נזק תוכלו לקבל כיסוי רחב לא לבזבז כסף מיותר ולהימנע מסכסוכים מיותרים עם השכנים בבניין. ביטוח ועדי בתים ייתן לכם שקט נפשי גם במקרים חריגים של רעידות אדמה או פיגועי טרור.

מה כוללת פוליסת הביטוח בהכשרה:

  1. ביטוח אחריות צד שלישי- אורח שהגיע לבניין נפל בשל מדרגה תקולה? מחלק עיתונים נחתך בגלל דלת הכניסה ללובי? ועכשיו אתם נתבעים על סכום לא קטן בכלל? אם יש לכם ביטוח בניין משותף הסירו דאגה מליבכם, ביטוח צד' שלישי מכסה אתכם ומגן עליכם מפני תביעות על נזק ברכוש או בגוף אשר נגמרו בתחומי החלל המשותף.
  2. ביטוח אחריות עובדי משק בית- חלק זה בפוליסה מתייחס בעיקרו לעובדים אשר עובדים בחזקת ועד הבית, לדוגמא: מנקים, גננים, שיפוצניקים ועוד. במידה ואם הם ייפצעו במהלך עבודתם וייגרם להם נזק הם יהיו רשאים לתבוע את ועד הבית. ביטוח אחריות מעבידים מכסה אתכם ומגן עליכם מפני תביעות כספיות.
  3. נזקי טבע- רוחות שגורמות לנזקים למכוניות, גשם שירד כמה ימים ללא הפסקה וגרם להצפה בחניון התת הקרקעי, ברקים שפגעו במערכת החשמל ועוד מקרים שעלולים להתרחש בעת מזג אוויר סוער .
    ביטוח ועדי בתים מכסה אתכם גם במקרי אלו ומגן עליכם מפני הוצאות כספיות רבות.
  4. מקרים חריגים- מתייחס למקרים חריגים כגון: רעידות אדמה, פגיעת כלי טיס ומקרי טרור.
    כל אלו אומנם חריגים אך עלולים להתרחש ולהשאיר אחריהם נזק רב.
  5. תיקון נזק לצנרת- חלק זה מתייחס לצנרת שבחלל המשותף ומכסה בעת תקלה או נזק.

טיפ קטן לפני שרוכשים ביטוח ועדי בתים:

רצוי ואף מומלץ לפני רכישת הביטוח, לערוך סקר שוק מקיף לגבי החברות בהן אנו מתעניינים לרכוש את הביטוח.

ראשית רצוי לדעת באופן יסודי את מאפייני הבניין ובכך לכלול את הצרכים של הבניין בתוך הפוליסה, ולפי כך לקבל את הצעת מחיר. בנוסף אפשר גם להכנס לפורומים שונים על מנת לקרוא תגובות וביקורות.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף