הפניקס: ביטוח בית משותף אפקטיבי לבניין שלכם

הפניקס: ביטוח בית משותף אפקטיבי לבניין שלכם

נכון להיום ביטוח בית משותף אינו חובה ואין חוק המחייב לרכוש אותו, אך יותר ויותר ועדי בתים רוכשים את הביטוח, ונהנים מראש שקט לאורך פעילותם בבניין. הבית בו אנו מתגוררים הוא נכס חשוב ביותר עבורינו ועבור שכנינו, עלינו לשמור ולהגן עליו בכל עת ובכלים אשר עומדים לרשותינו. ביטוח בית משותף מגן על הרכוש המשותף, הדיירים, חברי ועד הבית ועוד. עלינו לקחת בחשבון שנזקים קלים ואף כבדים עלולים להתרחש בכל עת.

מאפייני פוליסת ביטוח בית משותף בהפניקס – אשר יכסו את בית שלכם בשעת הצורך:

  1. נזקי טבע/ מזג האוויר- סופות, הצפות, רוחות עזות, רעידות אדמה וכו'. כל אלה עלולים לגרום לנזקים כבדים ואף בלתי הפיכים בבניין המשותף ולפגוע ברכוש אף כן.
  2. פריצות וגניבות- במקרים כאלה עלול להיגרם אובדן של חפצים יקרי ערך כגון: כסף מזומן ומכשירים חשמליים.
  3. אירועים חריגים- מתייחס למקרים של פגיעת כלי טיס או אירוע טרור.
  4. נזקים לצד שלישי- חלק זה מתייחס לאורחים בבית שנחשבים צד שלישי. במידה ואחד האורחים נפגע בשל מחדל בבית, הוא רשאי להגיש תביעה כנגד ועד הבית של הבית. ביטוח צד שלישי מעניק לחברי ועד הבית הגנה מלאה במקרים כאלו.
  5. אחריות מעבידים- מעניק כיסוי מלא לתאונות אשר יכולות להיגרם לבעלי המקצוע שעובדים בבית: גננים, שיפוצניקים, חשמלאיים, מנקים ועוד.
  6. נזקי אש- התלקחות, שריפות ועוד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

הבית שבו אנו גרים, הינו נכס חשוב עבורנו ועבור שאר הדיירים בבניין. סוכני הביטוח של הפניקס יציעו לכם את הפוליסה המתאימה ביותר עבור הבניין שלכם לפי מאפייניו ומספר הדיירים בבניין.  במקרים של נזק כבד לבניין הביטוח מכסה ונותן אפשרות של דיור חלופי לתקופה הקרובה.

אז מה צריכים לעשות לפני שרוכשים ביטוח בית משותף?

השלב המקדים לפני רכישת ביטוח משותף הינו לערוך סקר שוק מקיף, לגבי החברות ביטוח ובכך להשוות את ההצעות אשר אתם מקבלים מכל החברה עם סוכן הביטוח שלכם. וכמובן אפשר לחפש עוד מידע וביקורות ברשתות החברתיות, וגם להתייעץ עם מכרים אשר רכשו ביטוח בית משותף ולקבל מהם חוות דעת נוספת גם כן.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף