כמה עולה ביטוח בית משותף ?

כמה עולה ביטוח בית משותף ?

עוד לפני שננסה לענות על השאלה החשובה כמה עולה ביטוח בית משותף, כדאי לעצור ובכלל להבין במה דברים אמורים ולמה גם אתם, כמו כל האנשים האחרים שחיים בבניין משותף, חייבים שיהיה לכם ביטוח כזה. נם זה נכון שבחיי היומיום, כאשר הכול מנהל על מי מנוחות, כל ביטוח שתעשו ייראה כמו הוצאה כלכלית מיותרת, כי אנחנו הרי משלמים עליו מידי חודש והתקווה היחידה שלנו היא לא להפעיל אותו לעולם.

יחד עם זאת, ברגע שבו משהו קורה, הביטוח הוא הדבר היחיד שיציל אותו. עוד לא השתכנעתם שאתם חייבים לעשות ביטוח לבניין המשותף שלכם? הדבר היחיד שמטריד אתכם זו השאלה כמה עולה ביטוח בית משותף? אם כך, כדאי שתנסו לדמיין מצבים קיצוניים כמו: שריפה שהורסת חלק משמעותי מהבניין המשותף, רעידת אדמה, שליח שנכנס לבניין המשותף, נופל ותובע אתכם, צינור ראשי של צנרת שנהרס ועוד.

כל המקרים האלה אולי נשמעים לכם כרגע מופרחים, אך האמת היא, שהם קרו בלא מעט מקומות. להתחיל לבצע תיקונים כאלה על חשבונכם ועוד לריב על העלויות עם השכנים זה לא מצב שאתם מאחלים לעצמכם ולכן ביטוח בניין משותף זה לא משהו שכדאי לוותר עליו.

 

איזה גורמים יכולים להשפיע על העלות הסופית של הביטוח?

בבואנו לנסות להבין כמה עולה ביטוח בית משותף צריך לקחת בחשבון, לפני הכול, את העובדה שיש ביטוחים שונים שניתן לעשות לבתים משותפים. כלומר, אתם יכולים לבחור בביטוח הכי בסיסי שיש, אך אתם יכולים גם להוסיף לו כל מיני תוספות שונות. ההיגיון אומר שאם אתם כבר עושים ביטוח לבניין המשותף שלכם, רצוי שהוא יהיה כמה שיותר נרחב, מה שישפיע כמובן על העלות הסופית של פוליסת הביטוח. בנוסף, כמובן שגם נתונים כמו:

כמה עולה ביטוח בית משותף ?

  • עד כמה גדול השטח של הבניין המשותף שלכם
  • באיזו חברת ביטוח תבחרו
  • איזה סעיפים יהיו בביטוח
  • עד כמה כיסויי הביטוח יהיה גבוהים

ישפיעו כולם על השאלה כמה תשלמו בסופו של דבר. אל תשכחו שאתם עומדים לשלם ביחד עם השכנים שלכם על הביטוח, כך שזה לא ייצא יקר לכל שכן ולכן אין סיבה לחשוש מהעלויות

איך לבחור חברת ביטוח מתאימה?

אחרי שענינו על השאלה כמה עולה ביטוח בית משותף, הגיע הזמן לרדת לעומק הדברים ולראות באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק: האם החברה שאליה אתם עומדים לפנות וותיקה? האם זו חברה שכל מי שפנה אליה ועשה אצלה ביטוחים שונים ממליץ עליה בחום? האם זו חברה שזמינה עבור הלקוחות שלה תמיד? האם החברה נותנת שירות טוב או שזו עוד חברת ביטוח שלמעשה מתחמקת מהלקוחות שלה ברגע האמת? נסו לברר כל מה שאתם יכולים וכך תוכלו לבחור את חברת הביטוח הכי טובה שיש עבור הבניין המשותף שלכם.

 

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף