למה חשוב לעשות ביטוח מבנה ?

למה חשוב לעשות ביטוח מבנה?

אחרי לא מעט דילמות ושנים של עבודה קשה הגעתם לשלב בחיים שבו אתם יכולים לקנות לעצמכם דירה? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שהדירה הזאת תוכל לשמש אתכם לאורך שנים ותישאר יציבה. זו הסיבה שבגללה אתם לא יכולים לוותר על ביטוח מבנה, שכן זה הביטוח היחיד שיגרום לכך שבעת צרה, ואם חלילה יקרה משהו לדירה שלכם, לפחות תקבלו פיצוי. בימינו זה לא משנה אם אתם קונים דירה, בית פרטי או כל סוג של נכס אחר, כי מה שבטוח זה שלעשות ביטוח למבנה זה משהו ששווה לחשוב עליו ולהשקיע בו לא מעט.

מה כולל הביטוח?

אתם בוודאי רוצים לדעת מה בדיוק מכסה אותו ביטוח מבנה, ובצדק, כי מגיע לכם לדעת על מה אתם משלמים. חשוב לדעת שישנם לא מעט סעיפים בתוך הביטוח הזה, כמו לדוגמא: נזקים שעלולים להיגרם למבנה עצמו. הנזקים יכולים להיות שונים ומגוונים, כמו נזק שנגרם כתוצאה מרעידת אדמה, משריפה וכדומה. מה שכן, כדאי לדעת שבתוך הביטוח ישנה התייחסות משמעות גם לתכולת המבנה שיכולה לכלול את הכיסוי שתקבלו אם יקרה משהו לרהיטים, לחפצי הערך שיש לכם בדירה למכשירי החשמל ועוד. כאשר מדברים על תכולת הדירה אנחנו רואים שגם מקרים של פריצה יגרמו לכך שתקבלו פיצויים ולכן חשוב כל כך לשלב לא בתוך ביטוח המבנה גם את ביטוח התכולה.

התוספות לביטוח

אם אתם כבר עושים ביטוח מבנה תרצו להרחיב אותו כמה שרק אפשר? מעוניינים לבטח את המבנה גם מתאונות שונות שעלולות לקרות לצד ג'? אם כך, כדאי לדעת שזה אפשרי. אם, לדוגמא, יגיע אליכם מעסה הביתה, או שיפוצניק, ויקרה לו משהו בדירה שלכם, אתם תהיו אלה שצריכים לשאת באחריות. לכן ההיגיון אומר שאם אתם כבר עושים ביטוח מבנה, כדאי יהיה לשלב בו גם את האפשרות של ביטוח צד ג'. יש אפשרות לעשות גם הרחבה לנזקי מים והרחבה נוספת לנזקי רעידות אדמה כך שבהחלט כדאי יהיה להתעמק בדברים ולראות באיזה סוג של ביטוח אתם בוחרים.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף