רגע לפני שאתם רוכשים ביטוח בתים משותפים!

החלטתם לעשות ביטוח לבניין משותף? כדאי קודם לבדוק ולעשות השוואת מחירים עבור הביטוח לפני שממהרים לרכוש אחד. חברות ביטוח שונות יכולות להציע מגוון שירותים שונים שכלולים בתוך הביטוח אך לעיתים לא כל הנוצץ זהב ולפעמים דווקא התנאים היותר חשובים לא כלולים בפוליסה או נמצאים כסעיפי תוספת ולכן חשוב לעשות מחקר מעמיק לפני רכישת הביטוח.

כוועד הבית יש עליכם אחריות לא קטנה, לא רק לדאוג לסביבת מחייה נאותה עבורכם ועבור דיירי הבניין אלא גם אחזקה שוטפת של הבניין, סביבתו והאנשים העוברים בו. ישנם מספר רב של מקרים בהם יכול להתקל וועד הבית, שבהיעדר כיסוי של ביטוח בתים משותפים, ימצא את עצמו הוועד בלי פתרון לבעיות שיכולות לגרום לנזק ועלויות פיננסיות לאורך זמן.

ביטוח בתים משותפים מגן ומבטיח לוועד הבית ולדיירי הבית המשותף כיסוי לנזקי הבניין וסביבתו וסיכונים רבים נוספים שעלולים להיגרם בשטחים המשותפים כמו ביטוח מבנה (במקרה של נזקי שריפה, רעידת אדמה, פגיעה בזדון ועוד), ביטוח חבות מעבידים, ביטוח הנדסי למעלית ו/או להסקה מרכזית ועוד. לכן הכרחי לבצע השוואת מחירים ותנאים בין הפוליסות השונות לביטוח בתים משותפים ולדאוג שכל מה שאתם צריכים כלול.

אז מה ביטוח בתים משותפים נותן לכם?

כאמור, המון חברות ביטוח מציעות מגוון רחב של שירותים ותנאים שהכרחיים עבור וועד הבית ודיירי הבניין ויש לוודא שאתם אכן מכוסים מכל כיוון ברכישת ביטוח בתים משותפים ושעשיתם השוואת מחירים בהתאם. שניידר המרכז לביטוח מציע לכם את כל שירותי החובה שביטוח מבנים משותפים מצריך. 

דרך איפה הכי טוב לעשות ביטוח בית משותף
ביטוח צד ג' בסיסי

הביטוח מכסה מקרה בו דייר או אדם זר ייפגעו בתחום הרכוש המשותף, ו/או אם הרכוש המשותף יגרום נזק לרכוש פרטי.

ביטוח חבות אישית לחברי הועד
הביטוח מכסה את חברי הועד אם ייתבעו אישית עקב פעילותם כועד הבית.

ביטוח חבות מעבידים
מגן על ועד הבית ודיירי הבית המשותף מפני תביעות כספיות גבוהות, במקרה שהעובד המועסק על ידי ועד הבית ייפגע תוך כדי עבודתו בתחום הרכוש המשותף.

ביטוח מבנה לבית המשותף
מכסה נזקים שיגרמו לרכוש המשותף בלבד, כתוצאה מרעידת אדמה, אש (שריפה), התפוצצות גז, פיצוץ צנרת, נזק מים למעלית, נזקי טבע (סערה/סופה), נזק בזדון, פגיעת כלי רכב בבניין, פגיעת כלי טיס בבניין, פריצה ,גניבה ועוד.

ועד בית? – רכוש עוד היום ביטוח בתים משותפים !

למה זה טוב לעשות ביטוח בית משותף

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף