שאלות ותשובות לגבי ביטוח ועד בית שכדאי לעשות

שאלות ותשובות לגבי ביטוח ועד בית שכדאי לעשות

כל אחד מאתנו מכיר את הדילמה הזאת ואת הלחץ של השכנים למלא את תפקיד ועד הבית. לכן, אם גם אתם עתידים לאייש את התפקיד הזה השנה, אנחנו מאוד ממליצים לכם לעשות זאת כמו שצריך. משמעות הדברים היא שלא כדאי לוותר על ביטוח ועד בית, כי ברגע האמת זה הביטוח שיוכל לתת לכם את הכיסוי שלו אתם זקוקים. מה שכן, אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם אם יש לכם מספר שאלות לגבי העניין, והינה לפניכם כל התשובות החשובות.

  • האם הביטוח מכסה תביעות אישיות כנגד ועד הבית? התשובה היא כן ולכן הוא כל כך חשוב. ביטוח ועד בית הוא הביטוח היחיד שיעזור לכם אם מישהו יתבצע אתכם באופן אישי בגין תאונה או בגלל כל סיבה אחרת של מילוי תפקידכם בצורה לא טובה.
  • האם כל חברות הביטוח מציעות פוליסות כאלה? רוב חברות הביטוח שעוסקות בביטוחי בניין שונים מציעות לא רק ביטוח בניין משותף אלא גם ביטוח ועד בית.
  • האם אפשר להרחיב את הביטוח? כמו שקורה לגבי הרבה ביטוחים אחרים, גם כאן אנחנו רואים שלרוב יש אפשרות להרחיב את הביטוח ולהוסיף לו סעיפים שונים. כדאי לעשות זאת שכן ביטוח נרחב נותן בדרך כלל מענה טוב יותר וכיסוי יותר גבוה.
  • האם זה יקר? לא תמיד, זה תלוי בסוג הביטוח שאתם בוחרים לעשות וגם בחברת הביטוח שאליה אתם פונים.
  • האם מקבלים מענה מהיר מחברת הביטוח? ברוב המקרים התשובה היא כן, אך לצערנו יש גם מקרים שבהם חברות הביטוח מנסות להתחמק מאחריות ולא לתת מענה. לכן יש טעם להשקיע בבחירת חברת הביטוח שאצלה אתם רוצים להיות מבוטחים, כי חבל לקחת סיכונים מיותרים לגבי העניין הזה.

ביטוח ועד בית, כמו לא מעט ביטוחים אחרים שבוודאי כבר עשיתם בחיים, הוא ביטוח שעדיף לא להפעיל, פשוט כי עדיף לא להזדקק לו. מצד שני, רצוי מאוד לעשות ביטוח כזה כמה שיותר מהר כי כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שלא משנה מה יקרה בעת מילוי תפקידכם, כי בכל מקרה תקבלו מענה, עזרה וכיסוי כספי הולם.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף